.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله معلمی در آیین معارفه شهردار قائم شهر؛
« مهندس رحیمی » انتخاب مناسب شورای اسلامی قائم شهر است
شمال نیوز : نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهرداری قائم‌شهر از نظر کمی پرجمعیت و دارای نیروی بیشتری نسبت به سایر نهادهاست و باید جذب نیرو در شهرداری منظم و منضبط‌تر شود.....

شمال نیوز: آیت‌الله علی معلمی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهرداران قائم‌شهر با بیان اینکه خدمت به مردم فرصت است و باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر قائم‌شهر در انتخاب شهردار خوب عمل کرد و فرد مناسبی را برای مدیریت شهری برگزید.

وی افزود: شهردار قائم‌شهر ذخیره خوبی در داخل تشکیلات شهرداری بود و در این مدت کم، کارهای خوب و ماندگاری از خود به‌جای گذاشته است.

امام جمعه قائم‌شهر تصریح کرد: شهرداری قائم‌شهر از نظر کمی پرجمعیت و دارای نیروی بیشتری نسبت به سایر نهادهاست و هرچه که زمان ‌می‌گذرد باید جذب نیرو در شهرداری منظم و منضبط‌تر شود تا افراد براساس رشته تحصیلی و سابقه کار در بخش‌های مورد نیاز مشغول به‌کار شوند.

این مسؤول با بیان اینکه موفقیت هر مدیر در گرو داشتن نیروهای لایق است، اظهار کرد: اگر زیرمجموعه مدیر، دانشی نداشته باشند فساد می‌آورد و این ستم به مردم است.

معلمی در ادامه به حقوق‌های نجومی مدیران و املاک نجومی شهرداری تهران و رسیدگی به آن اشاره کرد و افزود: اگر در واگذاری املاک هم تخلفی صورت گرفته است باید به دستگاه قضا واگذار تا توسط مراجع ذیصلاح بررسی شود.

وی در پایان با بیان اینکه عید غدیر فرصتی است است که انسان خود را بازیابی و بازشناسی کند و بداند که در کجای کار قرار دارد، گفت: هر مدیری که به امامت و ولایت ملحق شود زمینه موفقیتش فراهم می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.